انشا در مورد نقش تلفن همراه در زندگی ما :: ●●● وبلاگ فلش بوک ●●●

انشا در مورد نقش تلفن همراه در زندگی ما

تاریخ انتشار : ۲۰ ‎شهریور ‎۱۳۹۹
انشا در مورد نقش تلفن همراه در زندگی ما

انشا پایه یازدهم با موضوع نقش تلفن همراه در زندگی ما

 

مقدمه:

انشای امروز ما در مورد نقش مهم تلفن های همراه یا همان گوشی های هوشمند در زندگی است، سال ها پیش وقتی اولین تلفن های همراه ساخته شدند مسئله این بود که تکنولوژی های بسیار سخت و پیچیده ای داشتند و شما باید مدام با کلید های روی صفحه کلید با آن ها کار های خود را انجام می دادید، این مسئله می تواند باعث کم شدن سرعت کار شود.

تنه انشاء:

گوشی همراه غالبا ” تلفن همراه ” نیز نامیده می‌شود . این وسیله که به طور عمده برای تماس صوتی استفاده می‌شود . در حال حاضر پیشرفت‌های تکنولوژیکی زندگی ما را آسان کرده‌است . امروزه با کمک یک تلفن همراه ، ما می‌توانیم به راحتی با هر کسی در سرتاسر دنیا صحبت کنیم و فقط با حرکت انگشتان خود از این دستگاه ها برای هر مقصد و کاری استفاده کنیم.

امروزه تلفن‌های همراه در شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی موجودند و دارای ویژگی‌های فنی متفاوتی هستند و برای تعدادی از اهداف مانند تماس صوتی ، چت کردن به صورت ویدیویی ، پیام‌رسانی متنی ، مرور اینترنتی ، مرور اینترنتی ، ایمیل ، بازی‌های ویدیویی و عکاسی به کار می‌روند . از این رو آن ” تلفن هوشمند ” نامیده می‌شود . همانند هر دستگاه ، تلفن همراه نیز مزایا و معایب خود را دارد که ما اکنون در مورد آن بحث خواهیم کرد.

مزایای آن ها را که می دانیم، باعث می شوند دسترسی شما به ابزار های برخط آسان تر شود، اما در مقابل گفته می شود که موبایل های هوشمند آسیب های سختی به ذهن و جسم انسان وارد می کنند، موجب ضعیف شدن چشم و… می شوند.

نتیجه گیری:

قطعا باید در استفاده از آن ها تعادل را به خوبی برقرار کنیم و به صورت مداوم گوشی های هوشمند را در کنار خود نداشته باشیم و فرصتی را بدون آن ها زندگی کنیم.

نظرات (۱)

  • زهرا
  • در تاریخ : ‎۱۴۰۱/۰۸/۱۵

خیلی عالی است

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
متاسفانه امکان درج خودکار کادر جستجو یا جعبه دنبال کنندگان در این قالب وجود ندارد، لطفا برای درج از حالت دستی استفاده نمایید.